Koulutuskalenteri, valtakunnallinen koulutus:

Koulutuskalenteri 2017

JHL järjestää monimuotoista koulutusta sekä valtakunnallisena että alueellisena

Ilmoittaudu JHL:n kursseille ja opintopäiville Jäsenpalvelu 24h:n kautta, www.jhl.fi. Ilmoittautumisen jälkeen ota yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan jos haluat oman yhdistyksesi maksavan kurssimaksun. Sovi työnantajasi kanssa koulutukseen menosta.

Jos yhdistys on maksanut osallistumismaksun koulutuksesta josta koulutukseen ilmoittautunut on pois ilman hyväksyttävää syytä, peritään aiheettomasti maksettu osuus ilmoittautuneelta.

Liiton koulutustarjonta on monipuolista ja osaavaa. Tarjolla on kaikille jäsenille ja aktiiveille sopivaa kurssitoimintaa ja muuta opinnollista tarjontaa. Tästä linkistä pääset tutustumaan liiton järjestämään kolutukseen ja sähköiseen koulutuskalenteriin: valtakunnallinen koulutus.

Myös aluetoimistot ja paikalliset yhdistykset järjestävät koulutusta. Järjestöllisten ja edunvalvonnallisten kurssien lisäksi on tarjolla myös joka vuosi vaihtuvia ammatillisia opinto- ja neuvottelupäiviä.

Tietoja ja ohjeita alueelliseen koulutukseen hakeutumisesta, myös kurssihakemuslomakkeet jäsenelle (kun yksi ilmoittautuja) ja yhdistykselle (useampia ilmoittautujia) saa täältä: aluetoimistojen järjestämä koulutus. Hakemuslomake on toimitettava omalle yhdistykselle hyväsyttäväksi!

KURSSIKALENTEREIDEN PAPERIVERSIOITA VOIT TILATA MAKSUTTA OPINTOSIHTEERILTÄ: katja.jappinen@siikajoki.fi.

Palkallisille kursseille osallistumiseen tarvitaan työnantajan lupa. Palkallisille kursseille; luottamusmiestiedon perus- ja jatkokurssille sekä työsuojelun ja yhteistoiminnan ajankohtaispäiville haetaan hakuajan päättymiseen mennessä kirjautumalla jäsenpalvelu 24h omilla jäsentunnuksilla tai liiton kurssihakemuksella. Hakemus lähetetään osoitteella: JHL/kurssihallinto, PL 101, 00531 Helsinki.

JHL:n tukee jäsentensä osallistumista myös osalle TSL:n järjestämistä kursseista. Seuraavasta linkistä näet TSL:n kurssitatjonnan sekä mitä TSL:n järjestämiä kursseja JHL tukee (kohta: ammattiliittojen tuki) : TSL:n kurssitarjonta.

HUOM! Jos osallistut muun tahon  kuin JHL:n
(TSL ym.) järjestämälle järjestötoimintaan liittyvälle kurssille/koulutukseen, lähetä ennen koulutusta vapaamuotoinen korvaushakemus hallituksen puheenjohtajalle, joka toimittaa hakemuksen edelleen hallituksen käsiteltäväksi. Hakemukset käsitellään tapauskohtaisesti.  Korvaukset maksetaan kuittia vastaan.

Käy tarkistamassa JHL:n jäsenpalvelusta, että omat tietosi ovat ajan tasalla. Tarkista, että myös sähköpostiosoitteesi on lisätty yhteystietoihisi. Koulutuskutsut ja kurssiohjelmat lähetetään helmikuusta 2015 alkaen vain sähköisessä muodossa joten on tärkeää, että yhteystietosi ovat oikein. Yhteystietojen oikeellisuus auttaa myös paikallisyhdistystä omassa tiedotuksessa.