Klikkaa kuvaa niin näet koulutukset

JHL järjestää monimuotoista koulutusta sekä valtakunnallisena että alueellisena

Ennen kuin haet ammatillisille opintopäiville ja kursseille selvitä esimieheltä maksaako työnantaja kurssimaksun. Jos työnantaja ei maksa, ole yhteydessä puheenjohtajaan sari.kellola@raahe.fi ja kerro, että olet hakemassa kurssille. Saatuasi tiedon, että yhdistys maksaa kurssimaksun ilmoittaudu JHL:n kursseille ja opintopäiville koulutuskalenterin kautta.

Sovi työnantajan kanssa luottamusmieskoulutukseen menosta.

Jos yhdistys on maksanut osallistumismaksun koulutuksesta josta koulutukseen ilmoittautunut on pois ilman hyväksyttävää syytä, peritään aiheettomasti maksettu osuus ilmoittautuneelta.

Liiton koulutustarjonta on monipuolista ja osaavaa.

Tarjolla on kaikille jäsenille ja aktiiveille sopivaa kurssitoimintaa ja muuta opinnollista tarjontaa.

Myös aluetoimistot ja paikalliset yhdistykset järjestävät koulutusta.

Järjestöllisten ja edunvalvonnallisten kurssien lisäksi on tarjolla myös joka vuosi vaihtuvia ammatillisia opinto- ja neuvottelupäiviä.

Hakemuslomake on toimitettava omalle yhdistykselle hyväksyttäväksi!

Palkallisille kursseille osallistumiseen tarvitaan työnantajan lupa.

Palkallisille kursseille; luottamusmiestiedon perus- ja jatkokurssille sekä työsuojelun ja yhteistoiminnan ajankohtaispäiville haetaan hakuajan päättymiseen mennessä kirjautumalla OmaJHLssä omilla jäsentunnuksilla tai liiton kurssihakemuksella.

Hakemus lähetetään osoitteella: JHL/kurssihallinto, PL 101, 00531 Helsinki.

JHL:n tukee jäsentensä osallistumista myös osalle TSL:n järjestämistä kursseista.

Seuraavasta linkistä näet TSL:n kurssitatjonnan sekä mitä TSL:n järjestämiä kursseja JHL tukee (kohta: ammattiliittojen tuki): TSL:n kurssitarjonta.

HUOM! Jos osallistut muun tahon  kuin JHL:n
(TSL ym.) järjestämälle järjestötoimintaan liittyvälle kurssille/koulutukseen, lähetä ennen koulutusta vapaamuotoinen korvaushakemus hallituksen puheenjohtajalle, joka toimittaa hakemuksen edelleen hallituksen käsiteltäväksi.

Hakemukset käsitellään tapauskohtaisesti.  Korvaukset maksetaan kuittia vastaan.

Päivitä omat yhteystietosi samalla omaJHLssä!

Tarkista, että myös sähköpostiosoitteesi on lisätty yhteystietoihisi.

Koulutuskutsut ja kurssiohjelmat lähetetään vain sähköisessä muodossa, joten on tärkeää, että yhteystietosi ovat oikein.

Yhteystietojen oikeellisuus auttaa myös paikallisyhdistystä omassa tiedotuksessa.