Jäsenyys

Yhdistyksen jäsenasiainhoitajana toimii Birgitta Huhtamäki.

Hänet tavoittaa puhelimitse numerosta

040 503 9754 tai sähköpostitse osoitteesta birgitta.huhtamaki@raahe.fi

Tietoa jäsenasioista löydät seuraavasta linkistä: JÄSENENÄ JHL:ssa

Halutessasi liittyä jäseneksi, ota yhteyttä joko jäsenasiainhoitajaan tai täytä sähköinen liittymislomake, jonka voit lähettää suoraan liittoon (täyttö- ja lähetysohjeet lomakkeessa).

Jos sinulle on suositeltu jäsenyyttä, lähetä kopio liittymislomakkeesta birgitta.huhtamaki@raahe.fi.

JHL:n jäsenenä ja opiskelijajäsenenä saat lukuisia jäsenetuja sekä liiton että oman yhdistyksesi kautta. Jäsenyys kannattaa!

Tietoa jäsenmaksun määräytymisperusteista ja muista jäsenmaksuihin liittyvistä asioista: JÄSENMAKSU

Eläkkeelle jäädessäsi ota yhteyttä yhdistyksen jäsenasiainhoitajaanSäilytät jäsenetusi myös eläkkeellä ollessasi maksamalla minimijäsenmaksua jonka suuruus on 8 € kuukaudessa.

Muistathan ottaa jäsenkortin mukaan matkalle!

Jäsenkortti toimii myös matkavakuutuskorttina.

Mukana matkustavat 15-vuotiaat omat ja samassa taloudessa asuvat lapset kuuluvat myös vakuutuksen piiriin.

Tarkempaa tietoa vakuutuksesta: https://www.turva.fi/henkilo/liitot-ja-jarjestot/