Yhdistyksen 75-vuotisjuhlassa jaetut kunniamerkit, lahjakortit ja huomionosoitukset

13.12.2015

Yhdistyksen sihteeri Paula Heikkilä ja puheenjohtaja Birgitta Huhtamäki 75-vuotisjuhlassa.
Kunniamerkin ja lahjakortin saajia 75-vuotisjuhlassa, vasemmalta: Eija Hourula, Tarja Alatalo, Paula Heikkilä, Helli Maarala, Mervi Mettovaara, Inga Viinikangas, Satu Hauru, Auli Pehkonen, Kaarina Pehkonen ja Birgitta Huhtamäki sekä jakajina toimineet JHL:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta ja Vihannin aluekohtainen luottamusmies Merja Mäki-Penttilä.

Raahen JHL ry 055 täytti 75 vuotta 4.12.2015.  Juhlaa vietettiin Raahesalissa 5.12.2015.

Juhlassa muistettiin  pitkään yhdistystoiminnassa mukana olleita kunniamerkein ja lahjakortein. Merkit ja lahjakortit luovutti JHL:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta avustajinaan Birgitta Huhtamäki ja Merja Mäki-Penttilä.

JHL ry:n kultainen kunniajäsenmerkki 25-vuotisesta aktiivitoiminnasta luovutettiin  Eija Hourulalle ja Raija Mustoselle.

SAK:n kultaisen merkin 15-vuotisesta aktiivitoiminnasta saivat Tarja Alatalo, Paula Heikkilä, Eija Hourula, Helli Maarala, Mervi Mettovaara, Raija Mustonen, Sakari Routaniemi ja Inga Viinikangas.

Raahen JHL ry 055:n myöntämä lahjakortti ojennettiin tällä hetkellä toimiville, jo 10 vuotta aktiivitoiminnassa mukana olleille henkilöille. Lahjakortin saivat Satu Hauru, Birgitta Huhtamäki, Katja Jäppinen, Timo Kunnasmäki, Auli Pehkonen, Kaarina Pehkonen, Kalle Viiltola ja Seppo Yli-Maunula.

Yhdistys luovutti liitolta saamansa 400 euron rahalahjoituksen edelleen Raahen ensi- ja turvakoti ry:lle. Lahjoituksen vastaanotti kyseisen yhdistyksen puheenjohtajana vuoden 2016 alussa aloittava Kaarina Pehkonen.

Huom! Klikkaamalla vasemmalla olevia kuvia näet sekä kuvan että tekstin suurennettuna.

Kuvat: Noora Rankinen